Pythoni installeerimine arvutisse:
http://progealg.blogspot.com.ee/p/pythoniga-alustamine.html
1. tund. Teooria ja ülesanded
- Sissejuhatus - programmeerimisest eile, täna ja tulevikus
- Ülesanded 1. Scratch - https://scratch.mit.edu/ ja https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tip_bar=getStarted
- Ülesanded 2. BBC Micro:bit https://www.microbit.co.uk/create-code
- Kodutöö
1.tunni teooria ja ülesanded: http://progealg.blogspot.com.ee/p/teooria-ja-ulesanded-1-tund.html
Sissejuhatus programmeerimisse (1. tunni esitlus):
http://kat-lin.planet.ee/progalg_2016/Programmeerimise%20algkursus.pdf
Sissejuhatus programmeerimisse (1. tunni esitlus):
http://kat-lin.planet.ee/progalg_2016/Programmeerimise%20algkursus.pdf
2. tund. Teooria ja ülesanded
- Eelmise tunni keerukamate ülesannete ja kodutööde üle vaatamine
- Logo veebilehel - kilpkonna juhtimine
- Pythoni programmis - kilpkonna (turtle) juhtimine
- Ülesanded 1. Kilpkonna abil joonistamine Pythonis
- Miks Python? Kes kasutavad Pythonit? https://wiki.python.org/moin/OrganizationsUsingPython ja http://too.pinu.ee/tood/programmeerijad/
- Mõned Pythonis loodud programmide / mängude näited http://www.codeskulptor.org/demos.html#tabs-Hall-of-Fame
- Pythoni programmid ja ülesanded
- Codecademy - Pythoni harjutused
- Kodutöö
2.tunni teooria ja ülesanded: http://progealg.blogspot.com.ee/p/teooria-ja-ulesanded-2-tund_19.html
Tundides tehtud koodinäited ja muud tunnis kasutatud materjalid: http://kat-lin.planet.ee/progalg_2016/
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar